L'aleví masculí perd contra el Polinyà17 mar 20191 min de lectura 3 parts perdudes i 1 guanyada contra el Polinyà. Partit molt igualat on no els nois no han deixat de competir en cap moment. Molt bona actitud de tots i sortim amb bones sensacions.#aleví #actualitat
Comentarios